Toode lisati ostukorvi
Et teid paremini teenindada, siis kasutame küpsiseid. Veebisaidi täieliku funktsionaalsuse jätkamiseks küpsiste abil peate andma meile oma nõusoleku küpsiste kasutamiseks. Lisateave.
Tellimiskeskuse telefon: 617 7717
e-mail: tellimine@expresspost.ee
avatud E-R 8.00-18.00, L 8.00-13.00
Kui olen tellimuse vormistanud, siis millal see kehtima hakkab?
Millal algab tellimus püsimakselepinguga tellimuse puhul ja kuidas toimub maksmine?
Püsimakselepingu sõlmimisel jõustub Sinu tellimus hiljemalt 10 tööpäeva pärast peale lepingu sõlmimist. Esimese makse arvutamise aluseks on eelneva kuu tellimuse hind, jooksva kuu tellimuse hind ning ettemaks järgneva kuu eest. Edaspidi toimub automaatne tasumine Sinu arvelt ettemaksuna ühe kuu eest
Püsimakselepinguga arveldatakse üks kalendrikuu ette. Kui väljaanne läheb käiku jooksvast kuus või eelnevast kuus, arveldatakse vastavalt sellele kahe kuu summa või kolme kuu summa Sinu arvelt maha.
Kust ma saan teada, kui mõni ajakiri/väljaanne lõpetab ilmumise?
Informatsiooni väljaannete ilmumise kohta saab AS Express Posti klienditeenindusest tööpäeviti, kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00, telefonilt 617 7717 või tellimine@expresspost.ee
Mida teha, kui ajakiri pole postkasti jõudnud, on lõhutud või sealt puudub mõni osa?
Helista numbril 617 7717 tööpäeviti, kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00 või kirjuta aadressil tellimine@expresspost.ee Kui kirjutad meile, siis pane kindlasti kirja sisse oma nimi, aadress ja telefoninumber. Otsime probleemile lahenduse ja vastame esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul.
Mida teha, kui kolin teisele aadressile?
Soovitud väljaande ümberadresseerimiseks tuleb esitada oma soov tellimine@expresspost.ee kaudu, helista telefoninumbril 617 7717 tööpäeviti kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00 või kirja teel (vabas vormis avaldus saada aadressil: AS Express Post, „Ümberadresseerimine“, Peterburi tee 34/5 11415 Tallinn).
Ümberadresseerimine jõustub hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pärast vastava teate jõudmist meie klienditeenindusse.
Mida teha, kui soovin oma tellimust annulleerida ja raha tagasi saada?
Soovitud väljaande annulleerimiseks tuleb esitada soov kirja teel (vabas vormis avaldus saada aadressil: AS Express Post, „Annulleerimine“, Peterburi tee 34/5 11415 Tallinn). Kindlasti lisa oma korrektsed andmed (nimi, aadress, telefoninumber ja a/a number). Raha kantakse tellija arvele tagasi 10 tööpäeva jooksul, peale avalduse saabumist AS Express Postile, kui Kirjastus ei ole otsustanud teisiti.
Kuidas sõlmida püsimakselepingut?
Püsimakselepingut saab sõlmida pangakontorites või internetipangas Express Posti poolt väljastatud viitenumbri alusel.
Kuidas püsimakselepingu puhul tellimust lõpetada?
Lepingut saad lõpetada internetipangas või pangakontoris. Kuna püsimakseleping on ettemaksuga, siis peale lõpetamist ilmub väljaanne tellijale ka järgneval kuul.