Tellimiskeskuse telefon: 617 7717
e-mail: tellimine@expresspost.ee

avatud E-R 8.00-18.00, L 8.00-13.00

Kui olen tellimuse vormistanud, siis millal see kehtima hakkab?

  • Päevalehed – seitsme tööpäeva jooksul peale makse laekumist
  • Nädalalehed / ajakirjad – kahe nädala jooksul peale makse laekumist
  • Kuukirjad – järgnevast kuust

Millal algab tellimus püsimakselepinguga tellimuse puhul ja kuidas toimub maksmine?

Püsimakselepingu sõlmimisel jõustub Sinu tellimus hiljemalt 10 tööpäeva pärast peale lepingu sõlmimist. Esimese makse arvutamise aluseks on eelneva kuu tellimuse hind, jooksva kuu tellimuse hind ning ettemaks järgneva kuu eest. Edaspidi toimub automaatne tasumine Sinu arvelt ettemaksuna ühe kuu eest
Püsimakselepinguga arveldatakse üks kalendrikuu ette. Kui väljaanne läheb käiku jooksvast kuus või eelnevast kuus, arveldatakse vastavalt sellele kahe kuu summa või kolme kuu summa Sinu arvelt maha.

Kust ma saan teada, kui mõni ajakiri/väljaanne lõpetab ilmumise?

Informatsiooni väljaannete ilmumise kohta saab AS Express Posti klienditeenindusest tööpäeviti, kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00, telefonilt 617 7717 või tellimine@expresspost.ee

Mida teha, kui ajakiri pole postkasti jõudnud, on lõhutud või sealt puudub mõni osa?

Helista numbril 617 7717 tööpäeviti, kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00 või kirjuta aadressil tellimine@expresspost.ee Kui kirjutad meile, siis pane kindlasti kirja sisse oma nimi, aadress ja telefoninumber. Otsime probleemile lahenduse ja vastame esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul.

Mida teha, kui kolin teisele aadressile?

Soovitud väljaande ümberadresseerimiseks tuleb esitada oma soov tellimine@expresspost.ee kaudu, helista telefoninumbril 617 7717 tööpäeviti kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00 või kirja teel (vabas vormis avaldus saada aadressil: AS Express Post,  „Ümberadresseerimine“, Peterburi tee 34/5 11415 Tallinn).
Ümberadresseerimine jõustub hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pärast vastava teate jõudmist meie klienditeenindusse.

Mida teha, kui soovin oma tellimust annulleerida ja raha tagasi saada?

Soovitud väljaande annulleerimiseks tuleb esitada soov kirja teel (vabas vormis avaldus saada aadressil: AS Express Post, „Annulleerimine“, Peterburi tee 34/5 11415 Tallinn). Kindlasti lisa oma korrektsed andmed (nimi, aadress, telefoninumber ja a/a number). Raha kantakse tellija arvele tagasi 10 tööpäeva jooksul, peale avalduse saabumist AS Express Postile, kui Kirjastus ei ole otsustanud teisiti.

Kuidas sõlmida püsimakselepingut?

Püsimakselepingut saab sõlmida pangakontorites või internetipangas Express Posti poolt väljastatud viitenumbri alusel.

Kuidas püsimakselepingu puhul tellimust lõpetada?

Lepingut saad lõpetada internetipangas või pangakontoris. Kuna püsimakseleping on ettemaksuga, siis peale lõpetamist ilmub väljaanne tellijale ka järgneval kuul.

Tellimiskeskuse telefon: 617 7717
e-mail: tellimine@expresspost.ee

avatud E-R 8.00-18.00, L 8.00-13.00

Kui olen tellimuse vormistanud, siis millal see kehtima hakkab?

Päevalehed – seitsme tööpäeva jooksul peale makse laekumist



Nädalalehed / ajakirjad – kahe nädala jooksul peale makse laekumist



Kuukirjad – järgnevast kuust



Millal algab tellimus otsekorralduse puhul ja kuidas toimub maksmine?

Otsekorralduslepingu sõlmimisel jõustub Sinu tellimus hiljemalt 10 tööpäeva pärast peale
lepingu sõlmimist. Esimese makse arvutamise aluseks on saadud tellimuse hind, jooksva
tellimuse hind ning ettemaks järgneva kuu eest. Edaspidi toimub debiteerimine Sinu arvelt
ettemaksuna ühe kuu eest ette.
Otsekorraldusega arveldatakse üks kalendrikuu ette. Kui väljaanne läheb käiku jooksvast
kuust või eelnevast kuus, arveldatakse vastavalt sellele kahe kuu summa või kolme kuu
summa Sinu arvelt maha.

Kust ma saan teada, kui mõni ajakiri/väljaanne lõpetab ilmumise?

Informatsiooni väljaannete ilmumise kohta saab AS Express Posti klienditeenindusest
tööpäeviti, kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00, telefonilt 617 7717 või
tellimine@expresspost.ee

Mida teha, kui ajakiri pole postkasti jõudnud, on lõhutud või sealt puudub mõni osa?

Helista numbril 617 7717 tööpäeviti, kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00 või kirjuta
aadressil tellimine@expresspost.ee Kui kirjutad meile, siis pane kindlasti kirja sisse
oma nimi, aadress ja telefoninumber. Otsime probleemile lahenduse ja vastame esimesel
võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul.

Mida teha, kui kolin teisele aadressile?

Soovitud väljaande ümberadresseerimiseks tuleb esitada oma soov tellimine@expresspost.ee
kaudu või telefoninumbril 617 7717 tööpäeviti kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-
13.00, faksinumbril 617 7701 või posti (kirja) teel (vabas vormis avaldus saada
aadressil: „Ümberadresseerimine“, Peterburi tee 34/5 11415 Tallinn).
Ümberadresseerimine jõustub hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pärast vastava teate jõudmist
meie klienditeenindusse.

Mida teha, kui soovin oma tellimust annulleerida ja raha tagasi saada?

Soovitud väljaande annulleerimiseks tuleb esitada soov tellimine@expresspost.ee kaudu,
telefoninumbril 617 7717 tööpäeviti kell 8.00-18.00 ja laupäeviti 08.00-13.00, faksinumbril
617 7701 või kirja teel (vabas vormis avaldus saada aadressil: „annulleerimine“, Peterburi tee
34/5 11415 Tallinn. Kindlasti lisa oma korrektsed andmed (nimi, aadress, telefoninumber ja a/
a number). Raha kantakse tellija arvele tagasi 10 tööpäeva jooksul, peale avalduse saabumist
AS Express Postile

Kuidas sõlmida otsekorralduslepingut?

Otsekorralduslepingut saab sõlmida pangakontorites, internetipangas või koju saadetud
otsekorralduse lepingu blanketi alusel.

Kuidas otsekorralduse puhul tellimust lõpetada?

Kõige lihtsam viis on minna ise oma internetipanka ja leping lõpetada. Aga lepingut saad
lõpetada ka selle panga kontoris, kelle kaudu olete lepingu sõlminud või saadetud avalduse
alusel Express Postile. Kuna otsekorraldusleping on ettemaksuga, siis peale lõpetamist ilmub
väljaanne tellijale ka järgneval kuul.
Ülesse