Korduma kippuvad küsimused
Kui Te ei leia siit vastust oma küsimusele, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega telefonil 666 2233 või kirjutage tellimine@ohtulehtkirjastus.ee ning meie klienditeenindajad on alati valmis selgitama ja vastama Teie küsimustele.
TELLIMINE JA TASUMINE:
1. Kuidas ma saan endale ajakirju ja ajalehti tellida?
Kõige lihtsam on endale väljaandeid tellida meie tellimiskeskkonnas www.tellimine.ee, kus saate endale ise sobiva perioodi valida ning leida just teile sobiva makseviisi.
Ajakirju ja ajalehti saab tellida ka meie klienditeenindusest, telefonil 666 2233 või tellimine@ohtulehtkirjastus.ee.
2. Kui olen tellimuse vormistanud, siis millal saan esimese väljaande oma postkasti?
Tellimuse algus sõltub sellest millise väljaande olete tellinud ja millise algusaja olete tellimusele määranud:
- Kui olete teinud tellimuse algusega esimesel võimalusel, siis sõltub esimese väljaande postitamise aeg valitud väljaande ilmumise sagedusest:
- Nädalalehed/nädalakirjad – tellimus algab kahe nädala jooksul peale makselaekumist;
- Kuukirjad – tellimus algab järgnevast kuust, kui makse on laekunud enne 20. kuupäeva.
4. Millal algab tellimus e-arve püsimakselepingu sõlmimise korral?
E-arve püsimakselepingu sõlmimisel jõustub tellimus eelmises punktis märgitud aegadel. E-arve saadetakse panka iga kuu alguses hiljemalt 5. kuupäevaks. Muudel aegadel e-arveid panka ei saadeta.
5. Kuidas toimub tellimuse eest tasumine kui on vormistatud e-arve püsimakseleping?
- E-arve püsimakselepingu korral toimub tellimuse eest tasumine ettemaksuna järgmise kuu eest. Sõltuvalt tellimuse algusest ja e-arve püsimakselepingu sõlmimise ajast võib esimesel korral olla pangas kuni kolm e-arvet:
- esimene e-arve on möödunud kuu eest;
- teine e-arve on jooksva kuu eest;
- kolmas e-arve peab katma kogu järgneva kuu ehk on ettemaks. NB! Palume veenduda, et sõlmid pangas e-arve püsimakselepingu, mitte püsikorralduse. Püsikorralduse puhul ei pruugi tellimus käivituda.
- Lepingu sõlmimisel palume tähelepanu pöörata kuulimiidile, mis peab võimaldama kuni kolme kuu summa automaatset tasumist. Edaspidi toimub debiteerimine ettemaksuna järgneva kuu eest.
6. Mis vahe on tavalisel arvel ja e-arve püsimakselepingul?
Arve esitatakse terve tellitud perioodi eest (6 kuud, 12 kuud, jne.) ja see saadetakse tellija e-posti või kirja teel. Arve peab tellija ise tasuma kas pangakontoris, internetipangas või postkontoris. Tellimus hakkab kehtima peale arve tasumist ja makse laekumist.
E-arve saamiseks on vaja tellida e-arve oma panka ning sõlmida e-arve püsimakseleping. E-arve saadab Õhtuleht Kirjastus Teie panka ja selle alusel teeb pank Teie eest vajalikud ülekanded automaatselt. Teie peate vaid jälgima, et Teie kontol oleks õigel ajal piisavalt raha.
7. Kuidas sõlmida e-arve püsimakselepingut?
E-arve püsimakselepingu saab sõlmida pangakontoris või internetipangas. E-arve püsimakseleping on lihtne ja mugav viis arvete tasumiseks. E-arve püsimakselepingu sõlmimiseks on vajalik viitenumber, mille saate tellimuse vormistamisel www.tellimine.ee keskkonnas. Tellimine.ee keskkonnast tellides saab otse suunduda internetipanka e-arve püsimakselepingut vormistama. Kui e-arve püsimakseleping on sõlmitud, siis saadab Õhtuleht Kirjastus panka e-arve, mille alusel teeb pank Teie eest vajalikud ülekanded automaatselt. Peate vaid jälgima, et Teie kontol oleks õigel ajal piisavalt raha.
8. Mul on sõlmitud e-arve püsimakseleping, aga makset ei ole toimunud?
E-arve püsimakselepingu korral saadab Õhtuleht Kirjastus panka e-arve, mille alusel pank debiteerib Teie kontot. Konto jääb debiteerimata, kui maksepäeval ei ole kontol piisavalt raha või on lepingule määratud limiit, mis on selle lepingu alusel esitatud arve(te) summast väiksem. Oma e-arve püsimakselepingu tingimusi saate kontrollida oma internetipangas või pangakontoris.
9. Mida teha, kui soovin oma tellimuse lõpetada ja makstud raha tagasi saada?
- Tellimuse lõpetamiseks tuleb saata kirjalik avaldus tellimine@ohtulehtkirjastus.ee või postiga AS Õhtuleht Kirjastus, Narva mnt 13, 10151 Tallinn.
- Raha tagasikanne tehakse kümne tööpäeva jooksul peale avalduse saabumist AS-ile Õhtuleht Kirjastus. Raha tagastatakse alates tellimuse tühistamisest kojukandes ja saamata jäänud väljaannete eest.
10. Kuidas e-arve püsimakselepingu puhul tellimust lõpetada?
E-arve püsimakseleping tuleb tellijal lõpetada oma internetipangas või pangakontoris.
KOJUKANNE EHK TELLITUD VÄLJAANNETE KÄTTESAAMINE:
1. Kuidas peab olema paigutatud postkast, et tellitud väljaanded jõuaksid kindlasti ja tervelt kohale?
- Postkast peab mahutama tellitud väljaandeid ja selle ava peab olema piisavalt suur, et postitust oleks võimalik teostada väljaandeid rikkumata. Postkasti ava minimaalsed mõõtmed - 230 x20 mm (pikkus, laius).
- Postkast peaks olema lukus, et tellitud väljaanded jõuaksid kõigepealt tellijani ja mitte kellegi kõrvalise isiku kätte.
- Postkast peab olema märgistatud kas korteri või maja numbri või talu nimega. Kui väljaanded on tellitud ettevõttele tuleb lisada ka ettevõtte nimi.
- Kui tellija elab linnas, alevis või alevikus tuleb postkast paigaldada eramu või ridaelamu esist piirava aia külge või kortermaja esimese korruse eesruumi. Kui eramul või ridaelamul puudub aed, tuleb paigutada postkast tänavapoolse välisukse lähedusse valgustatud kohta.
- Tellija peab hoolt kandma selle eest, et edastada kandefirmale postkastideni pääsemiseks vajalik võti või uksekood.
- Kui tellija elab väljaspool asulat tuleb paigutada postkast oma elu- või asukohast mõistlikul kaugusel asuvasse ja transpordivahendiga aastaringselt ligipääsetavasse kohta ning kui maja aadress ei ole postkasti juurest nähtav tuleb teavitada sellest kojukande ettevõtet.
- Tellija kannab hoolt selle eest, et nii maja esine kui ka postkast oleksid pimedal ajal valgustatud ja hoiab ligipääsutee oma postkastini lumest ja jääst puhtana, et sinna oleks ka talvel tagatud juurdepääs.
- Tellija hoiab oma lemmikloomad aias kinni ning postkastist turvalisel kaugusel, et postitajal oleks ohutu oma tööd teha.
- Kui tellija ei soovi oma postkasti aadressita reklaami, siis paigaldab ta postkastile reklaami keelava kleebise.
2. Mida teha, kui kolin elama teisele aadressile ja soovin sinna saada ka tellitud väljaanded?
Oma aadressi muutumisest teavitage kindlasti meie klienditeenindust. Soovitud väljaande ümberadresseerimiseks teisele aadressile tuleb esitada oma soov telefonil 617 7717, või saata kiri tellimiskeskus@ohtulehtkirjastus.ee. Aadressi muudatuseks vajame järgnevat infot: tellija nimi; väljaande nimi; kuupäev, millest alates soovitakse aadressi muuta, kehtiv tellimuse aadress ja uus aadress. Kindlasti lisage oma telefoninumber. Ümberadresseerimine jõustub hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pärast vastava teate saabumist meie klienditeenindusse.
3. Kuidas ma saan teada kaua minu tellimus veel kehtib?
Kui olete oma tellimuse vormistanud meie tellimiskeskkonnas www.tellimine.ee, siis näete seal oma kehtivaid tellimusi oma kontole sisse logides, oma tellimuste alt.
Kui tellimus ei ole tehtud tellimiskeskkonnas, siis palun helistage meie klienditeenindusse, telefonil 617 7717 või kirjutage tellimiskeskus@ohtulehtkirjastus.ee