Toode lisati ostukorvi
Et teid paremini teenindada, siis kasutame küpsiseid. Veebisaidi täieliku funktsionaalsuse jätkamiseks küpsiste abil peate andma meile oma nõusoleku küpsiste kasutamiseks. Lisateave.
Kui Te ei leia siit vastust oma küsimusele, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega telefonil 617 7717 või kirjutage tellimiskeskus@ohtulehtkirjastus.ee ning meie klienditeenindajad on alati valmis selgitama ja vastama Teie küsimustele.
1. Kuidas ma saan endale ajakirju ja ajalehti tellida?
Kõige lihtsam on endale väljaandeid tellida meie tellimiskeskkonnas www.tellimine.ee, kus saate endale ise sobiva perioodi valida ning leida just teile sobiva makseviisi.
Ajakirju ja ajalehti saab tellida ka meie klienditeenindusest, telefonil 617 7717 või tellimiskeskus@ohtulehtkirjastus.ee.
2. Kuidas ma saan vormistada tellimuse mitmele erinevale aadressile?
Igale aadressile tuleb teha erinev tellimus. Kui logite sisse oma kontole www.tellimine.ee saate lisada mitu erinevat saaja aadressi, mis muudab tellimuse vormistamise kiiremaks ja mugavamaks.
3. Kui olen tellimuse vormistanud, siis millal saan esimese väljaande oma postkasti?
Tellimuse algus sõltub sellest millise väljaande olete tellinud ja millise algusaja olete tellimusele määranud:
4. Millal algab tellimus e-arve püsimakselepingu sõlmimise korral?
E-arve püsimakselepingu sõlmimisel jõustub Teie tellimus hiljemalt 7 tööpäeva peale lepingu sõlmimist. E-arve saadetakse panka kuu alguses, hiljemalt 5. kuupäevaks. Seega võib juhtuda nii, et sõlmite lepingu ja väljaanne hakkab käima, aga esimene arve saadetakse panka alles järgmisel kuul.
5. Kuidas toimub tellimuse eest tasumine kui on vormistatud e-arve püsimakseleping?
E-arve püsimakselepingu korral toimub tellimuse eest tasumine ettemaksuna järgmise kuu eest.
Sõltuvalt tellimuse tegemise ja e-arve püsimakselepingu sõlmimise ajast võib Teile esitatud e-arvete esimese makse summa olla kuni kolme kuu tellimuse tasu.
Lepingut sõlmides palume tähelepanu pöörata kuu limiidile, mis peab võimaldada kuni 3 kuu summa automaatset tasumist. Edaspidi toimub debiteerimine ettemaksuna järgneva kuu eest.
6. Mis vahe on tavalisel arvel ja e-arve püsimakselepingul?
Arve esitatakse terve tellitud perioodi eest (6 kuud, 12 kuud, jne.) ja see saadetakse tellija e-posti või kirja teel. Arve peab tellija ise tasuma kas pangakontoris, internetipangas või postkontoris. Tellimus hakkab kehtima peale arve tasumist ja makse laekumist.
E-arve saamiseks on vaja tellida e-arve oma panka ning sõlmida e-arve püsimakseleping. E-arve saadab Õhtuleht Kirjastus Teie panka ja selle alusel teeb pank Teie eest vajalikud ülekanded automaatselt. Teie peate vaid jälgima, et Teie kontol oleks õigel ajal piisavalt raha.
7. Mis vahe on e-arve püsimakselepingul ja püsikorraldusel?
Püsikorraldus tähendab seda, et Õhtuleht Kirjastus saadab tellimuse arve Teile ja Teie teete ise pangas püsikorralduse, mille alusel pank teeb vajalikud ülekanded Teie määratud summas ja kuupäevadel.
E-arve püsimakseleping on leping, kus Õhtuleht Kirjastus saadab panka e-arve ning pank tasub selle arve (viitenumbri alusel) Teie poolt lepingus kokkulepitud tingimustel (summa, maksetingimused) automaatselt Teie eest ja informeerib Õhtuleht Kirjastust makse õnnestumisest.
Väljaannete tellimiseks saab kasutada vaid e-arve püsimakselepingut.
8. Kuidas sõlmida e-arve püsimakselepingut?
E-arve püsimakselepingu saab sõlmida pangakontoris või internetipangas. E-arve püsimakseleping on lihtne ja mugav viis arvete tasumiseks. E-arve püsimakselepingu sõlmimiseks on vajalik viitenumber, mille saate tellimuse vormistamisel www.tellimine.eekeskkonnas. Tellimine.ee keskkonnast tellides saab otse suunduda internetipanka e-arve püsimakselepingut vormistama. Kui e-arve püsimakseleping on sõlmitud, siis saadab Õhtuleht Kirjastus panka e-arve, mille alusel teeb pank Teie eest vajalikud ülekanded automaatselt. Peate vaid jälgima, et Teie kontol oleks õigel ajal piisavalt raha.
9. Mul on sõlmitud e-arve püsimakseleping, aga makset ei ole toimunud?
E-arve püsimakselepingu korral saadab Õhtuleht Kirjastus panka e-arve, mille alusel pank debiteerib Teie kontot. Konto jääb debiteerimata, kui maksepäeval ei ole kontol piisavalt raha või on lepingule määratud limiit, mis on selle lepingu alusel esitatud arve(te) summast väiksem. Oma e-arve püsimakselepingu tingimusi saate kontrollida oma internetipangas või pangakontoris.
10. Mida teha, kui soovin oma tellimuse lõpetada ja makstud raha tagasi saada?
Kui soovite tellimuse lõpetada, siis palun saatke kirjalik avaldus aadressile tellimiskeskus@ohtulehtkirjastus.ee. Avalduse võib kirjutada vabas vormis. Avaldus peab sisaldama korrektseid andmeid: tellija nimi, väljaande nimi, aadress, telefoninumber, panga nimi ning arve number. Raha kantakse tellija arvele 10 tööpäeva jooksul, peale avalduse saabumist Õhtuleht Kirjastus AS'i.
11. Kuidas e-arve püsimakselepingu puhul tellimust lõpetada?
E-arve püsimakseleping tuleb tellijal lõpetada oma internetipangas või pangakontoris.
1. Kuidas peab olema paigutatud postkast, et tellitud väljaanded jõuaksid kindlasti ja tervelt kohale?
2. Mida teha, kui kolin elama teisele aadressile ja soovin sinna saada ka tellitud väljaanded?
Oma aadressi muutumisest teavitage kindlasti meie klienditeenindust. Soovitud väljaande ümberadresseerimiseks teisele aadressile tuleb esitada oma soov telefonil 617 7717, või saata kiri tellimiskeskus@ohtulehtkirjastus.ee. Aadressi muudatuseks vajame järgnevat infot: tellija nimi; väljaande nimi; kuupäev, millest alates soovitakse aadressi muuta, kehtiv tellimuse aadress ja uus aadress. Kindlasti lisage oma telefoninumber. Ümberadresseerimine jõustub hiljemalt 10 tööpäeva jooksul pärast vastava teate saabumist meie klienditeenindusse.
3. Kuidas ma saan teada kaua minu tellimus veel kehtib?
Kui olete oma tellimuse vormistanud meie tellimiskeskkonnas www.tellimine.ee, siis näete seal oma kehtivaid tellimusi oma kontole sisse logides, oma tellimuste alt.
Kui tellimus ei ole tehtud tellimiskeskkonnas, siis palun helistage meie klienditeenindusse, telefonil 617 7717 või kirjutage tellimiskeskus@ohtulehtkirjastus.ee