Üldised tellimistingimused

AS Express Post (Kadaka tee 63,Tallinn 12915, Eesti, reg. nr. 10354213)

1. Üldised mõisted

  1. 1.1. Tellija – perioodilise väljaande tellimuse vormistaja.
  2. 1.2. Väljaanne – perioodiliselt ilmuv ja tellimuse alusel koju kantav toode.
  3. 1.3. Väljaandja – perioodikat väljaandev kirjastus.
  4. 1.4. Vahendaja – AS Express Post, kes võtab vastu tellimusi.

2. Tellija kohustused

  1. 2.1. Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, linna/asula/ või küla/maakond, postiindeks), kontakttelefon ning võimalusel e-posti aadress. E-arve püsimakselepinguga tellimisel on kohustuslik maksja isikukood.
  2. 2.2. Juhul, kui tellimuse saaja ja tellimuse eest maksja on erinevad, peab Tellija mõlema kohta esitama punktis 2.1. fikseeritud andmed.
  3. 2.3. Juhul, kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud ning ei vasta punktis 2.1. fikseeritule, ei garanteeri Väljaandja Väljaande nõuetekohast kojukannet.
  4. 2.4. Tingimused ja nõuded postkastile, et postitust oleks võimalik teostada:
    1. 2.4.1. Tellija on tagab ligipääsu oma postkastile Väljaande ilmumispäeval alates kella 3.30-st.
    2. 2.4.2. Turvaline, väljaande mõõtmetele vastav, ligipääsetav, Tellija postkastina identifitseeritav, minimaalsete mõõtmetega 230 x 20 mm (pikkus, laius).
    3. 2.4.3. Postkast peaks olema lukustatav, et tellitud väljaanded jõuaksid kõigepealt tellijani ja mitte kellegi kõrvalise isiku kätte.
    4. 2.4.4. Postkast peab olema märgistatud (korteri nr, maja nr, talu nimi). Kui väljaanded on tellitud ettevõttele tuleb lisada ka ettevõtte nimi.
    5. 2.4.5. Kui tellija elab linnas, alevis või alevikus tuleb postkast paigaldada eramu või ridaelamu esist piirava aia külge või kortermaja esimese korruse eesruumi. Kui eramul või ridaelamul puudub aed, tuleb paigutada postkast tänavapoolse välisukse lähedusse valgustatud kohta.
    6. 2.4.6. Tellija peab hoolt kandma selle eest, et edastada kandefirmale postkastideni pääsemiseks vajalik võti või uksekood.
    7. 2.4.7. Kui tellija elab väljaspool asulat tuleb paigutada postkast oma elu- või asukohast mõistlikul kaugusel asuvasse ja transpordivahendiga aastaringselt ligipääsetavasse kohta ning kui maja aadress ei ole postkasti juurest nähtav tuleb teavitada sellest kojukande ettevõtet ja märgistada postkast kinnistu aadressiga.
    8. 2.4.8. Tellija kannab hoolt selle eest, et nii maja esine kui ka postkast oleksid pimedal ajal valgustatud ja hoiab ligipääsutee oma postkastini läbitavana, talvel lumest ja jääst puhtana, et sinna oleks tagatud normaalne juurdepääs aastaringselt.
    9. 2.4.9. Kui teeolud on halvad (näiteks kevadine teede lagunemine) või on käimas teeremont või midagi muud sellist, mille tõttu on ligipääsu tee muutunud läbimatuks, peab tellija tagama ligipääsu postkastile ja paigutama postkasti ajutiselt teise, ligipääsetavasse kohta. Postkasti asukoha muudatusest tuleb teavitada ka kojukandefirmat. Kui postkasti asukoha muutmine ei ole võimalik, siis tuleb suunata oma tellimus ajutiselt teisele aadressile või see peatada, kuni ligipääsu taastumiseni.
    10. 2.4.10. Kui tellijal on koer, siis tuleb tellijal tagada tellimuse turvaline postitamine ja hoida koer aias postkastist turvalisel kaugusel, et võimaldada lehekandjal ohutult tööd teha.
    11. 2.4.11. Kui tellija ei soovi, et talle postitatakse aadressita reklaami, siis paigaldab ta postkastile aadressita reklaami postitamist keelava kleebise.
  5. 2.5. Juhul, kui ei ole täidetud punktis 2.4. toodud tingimused, ei garanteeri Väljaandja nõuetekohast Väljaande kojukannet.
  6. 2.6. Tellija tasub tellimuse eest õigeaegselt ja täielikult. Vastasel juhul ei garanteeri Väljaandja nõuetekohast Väljaande kojukannet.
  7. 2.7. Tellimuse vormistamisega kinnitab Tellija, et on nõus antud üldiste tellimustingimustega ja Tellija isikuandmete töötlemise korraga ning kohustub neid täitma.

3. Tellija õigused

  1. 3.1. Tellijal on õigus saada Väljaanne tema tellitud perioodiks, tellimuses näidatud aadressile.
  2. 3.2. Tellijal on õigus tellida Väljaanne Väljaandja sätestatud hinnaga ja käesolevas üldistes tellimistingimuses fikseeritud tingimustel.
  3. 3.3. Tellijale saadetav Väljaanne peab olema korrektne ja komplektne ning vastama käesolevas üldistes tellimistingimustes fikseeritud tingimustele.
  4. 3.4. Tellijal on õigus esitada Väljaande kojukannet ja Väljaannet ennast puudutavaid pretensioone kas Väljaandja või Vahendaja klienditeenindusse (AS Express Post, Kadaka 63, Tallinn 12915, Eesti, tel. 6177 717, e-post tellimine@expresspost.ee).
  5. 3.5. Tellijal on õigus avaldada soovi tellimuse ennetähtaegseks lõpetamiseks. Tellimuse ennetähtaegsel lõpetamisel on Tellijal õigus nõuda tagasi tellimuse maksumus alates tellimuse lõpetamise kuupäevast kuni tellimisperioodi lõpu kuupäevani. Tagasimakstavast summast arvestab Väljaandja maha 10% tellimuse ennetähtaegse lõpetamise kuludeks, kuid mitte vähem kui 3.00 €. Tellimuse ennetähtaegseks lõpetamiseks tuleb esitada kirjalik avaldus, kus näidatakse ära Tellija nimi, tellimuse andmed ja lõpetamise aeg, konto number ja konto valdaja nimi. Sularaha tagasimakseid ei teostata. Tellimuse ennetähtaegse lõpetamise korral kannab Väljaandja väljamaksmisele kuuluva summa Tellija kirjalikus avalduses näidatud pangaarvele. Väljaandja ei teosta tagasimakseid juhul, kui tellimus on vormistatud koos tasuta lisaväärtusega. Tellija ei ole kohustatud tellimuse ennetähtaegse lõpetamise tasu maksma, kui tellimuse lõpetamise põhjusena on tõestatud väljaandja süüline tegevus või tegevusetus.
  6. 3.6. Tellijal on õigus oma tellimus ümber adresseerida, selleks tuleb esitada soov Väljaandja või Vahendaja klienditeenindusse telefoni, e-posti või kirja teel. Ümberadresseerimine jõustub hiljemalt 10. tööpäevapeale vastava teate saabumisest.
  7. 3.7. Tellija võib luua tellimiskeskkonda www.tellimine.ee konto, mis lihtsustab tellimist ja tellimuste haldust.
  8. 3.8. Tellijal on õigus oma konto tellimiskeskkonnast www.tellimine.ee kustutada.

4. Tellimine e-arve püsimakselepinguga

  1. 4.1. E-arve püsimakselepingut saab sõlmida Swedbankis, SEB pangas, Luminor pangas, Coop pangas või LHV pangas ning nende pankade internetipankades.
  2. 4.2. E-arve püsimakselepingu sõlmimisel jõustub tellimus hiljemalt 10 tööpäeva jooksul.
  3. 4.3. E-arve püsimakselepingu korral toimub tasumine ettemaksuna järgmise kuu eest.
  4. 4.4. Sõltuvalt tellimuse tegemise ja e-arve püsimakselepingu sõlmimise ajast võib Teile esitatud e-arvete esimese makse summa olla kuni kolme kuu tellimuse tasu:
    1. 4.4.1. Esimese kuu makse arvutamise aluseks on arve väljastamise hetkeks kätte saadud tellimuse hind möödunud kuu eest;
    2. 4.4.2. Teise kuu makse on jooksva kuu tellimuse hind;
    3. 4.4.3. Kolmanda kuu makse on ettemaks järgneva kuu eest.
  5. 4.5. Lepingut sõlmides tuleb tähelepanu pöörata kuu limiidile, mis peab võimaldada kuni 3 kuu summa automaatset tasumist. Juhul, kui Väljaande tellimishind on suurem kui Tellija poolt e-arve püsimakselepingus määratud limiit, siis Väljaandjal ei ole Tellija ees kohustusi.
  6. 4.6. E-arve püsimakselepingut saab lõpetada pangakontoris või internetipangas. Swedbanki e-arve püsimakselepingu lõpetamiseks võib saata kirjaliku avalduse Vahendaja klienditeeninduse e-postile tellimine@expresspost.ee või postiga Kadaka tee 63, Tallinn, Eesti.
  7. 4.7. E-arve püsimakselepingu lõpetamise korral kestab tellimus kuni ettemakstud perioodi lõpuni.

5. Väljaandja kohustused

  1. 5.1. Juhul, kui Tellija täidab kõiki käesolevate üldiste tellimistingimuste punktis 2 fikseeritud kohustusi, garanteerib Väljaandja tellimuse täitmise ning õigeaegse kojukande.
  2. 5.2. Väljaandja kohustub Tellijani toimetama korrektse ja komplektse Väljaande.
  3. 5.3. Väljaandja kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid.
  4. 5.4. Väljaandja kohustub Tellija pretensiooni lahendama juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mitte sõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.
  5. 5.5. Juhul, kui Tellija ei saa pidevalt või aeg-ajalt Väljaannet ning on omalt poolt täitnud kõiki käesolevates üldistes tellimistingimistes talle pandud kohustusi, kohustub Väljaandja saamata jäänud päevade võrra tasuta pikendama Tellija tellimuse lõpu kuupäeva.
  6. 5.6. Juhul, kui Väljaandja otsustab peatada või lõpetada Väljaande kirjastamine, siis kohustub Väljaandja tagastama Tellijale viimase poolt tasutud ettemaksu.

6. Väljaandja õigused

  1. 6.1. Väljaandjal on õigus kehtestada Väljaande tellimuse hind ja muud tellimistingimused. Soovituslikult teavitab Väljaandja tellimishinna ja -tingimuste muudatustest Tellijat 14 päeva ette.
  2. 6.2. Väljaandjal on õigus peatada või lõpetada Väljaande osaline või täielik kirjastamine. Soovituslikult teavitab Väljaandja Tellijat sellest 7 päeva enne jõustumist.
  3. 6.3. Juhul, kui Tellija ei täida käesolevas üldistes tellimistingimustes talle pandud kohustusi, ei garanteeri Väljaandja tellimuse jõustumist ja/või nõuetekohast Väljaande kojukannet.
  4. 6.4. Väljaandjal on õigus nõuda Tellijalt punktide 2.1 ja 2.4. täitmist. Kui Tellija ei täida nõudeid 14 päeva jooksul on Väljaandjal õigus tellimus peatada või lõpetada.
  5. 6.5. Väljaandjal on õigus kasutada punktis 2.1. nimetatud Tellija kontaktandmeid erinevate pakkumiste tegemiseks Väljaandja oma toodete osas. Kui Tellija ei soovi eelnimetatud pakkumisi, tuleb Tellijal sellest informeerida Väljaandjat või Vahendajat kirjalikult.

7. Vahendaja kohustused

  1. 7.1. Vahendaja kohustub vastu võtma Väljaannete tellimusi ja tellijate rahasid.
  2. 7.2. Vahendaja kohustub edastama Väljaannete tellimused ja tellijate rahad Väljaandjale.
  3. 7.3. Vahendaja ei vastuta Tellijate ees, kui Väljaandja otsustab peatada või lõpetada Väljaande kirjastamise.
  4. 7.4. Vahendaja ei vastuta Väljaannete kojukande eest.
Ülesse